​Klanttevredenheidsonderzoek Jobcoaching 2019-2020 Refrisk B.V.

11 juni 2020

Klanttevredenheidsonderzoek Jobcoaching 2019-2020 Refrisk B.V.

Gemiddeld rapportcijfer : 8.4 !

Om de klanttevredenheid over onze dienstverlening te kunnen beoordelen wordt er jaarlijks een onderzoek gedaan onder alle klanten die door onze jobcoaches op hun werkplek gecoacht worden en onder de werkgevers, waar de jobcoaches daadwerkelijk op de werkplek begeleiden.

Bevindingen

Tussen mei 2019 en mei 2020 hebben we van 949 klanten een beoordeling ontvangen. Hiervan gaf 96% aan tevreden te zijn over de begeleiding, met een gemiddeld rapportcijfer van 8,6.
Over de bereikbaarheid was 97 % tevreden.

Van de werkgevers kregen we een gemiddeld cijfer van 8.2 voor de geboden begeleiding door de jobcoaches.

Het gemiddelde cijfer van de meetperiode is gelijk aan de cijfers van vorig jaar en het jaar daarvoor.
Wederom een mooi resultaat en een constante score.